Zobrazení dnes: 5753
Zobrazení včera: 10220
Zobrazení 2019: 3197801
Zobrazení 2018: 6056823
Zobrazení 2017: 5304928
Zobrazení celkem: 62857224

Základní školy

Partnerské projekty

Přihlášení

Jméno :

Heslo :


Základní školy - akce, koncerty, zprávy, sdělení

Na zvýšení DPH citelně doplatí i školáci

Změny DPH zasáhnou život každé české rodiny více a hlouběji, než se dosud čekalo. Rodiče budou muset například zvýšit svým potomkům kapesné. Dosavadních 200 až 500 korun, které povětšinou osmáci či deváťáci měsíčně dostávají na své drobné výdaje, totiž kvůli zvýšení a sjednocení sazeb DPH už nebude stačit.

Výrobky, které si děti kupují, totiž v důsledku změny DPH podraží – to se týká především vstupenek, časopisů, ale i brambůrků, pití, hamburgerů a laskomin. Současně hrozí, že se zvýší i procento dětí, které kapesné nedostávají vůbec, ze současných tří procent na podstatně větší podíl.

Většina žáků, jak vyplynulo z průzkumu Práva mezi osmáky a deváťáky Základní školy Mendíků v Praze 4, kapesné pravidelně dostává. Pouze 15 žáků z dotazovaných 55 uvedlo, že peníze dostávají jen příležitostně, například za dobré známky ve škole či za pomoc v rodině, na své narozeniny.


Kapesné 200 až 500 měsíčně 



Měsíčně se kapesné pohybuje nejčastěji mezi 200 až 500 korunami. Krajní hranice představovalo kapesné 800 a sto korun.


Zjištěným údajům odpovídají i další průzkumy. Pravidelné kapesné dostává polovina žáků do 14 let, další polovina dětí a teenagerů na základních školách nepravidelně.


Dítě jako zákazník



Žáci a teenageři utrácejí převážně, jak rovněž vyplynulo z bleskového průzkumu v ZŠ Mendíků, za kino, svoje osobní potřeby, sladkosti, limonády, či kredity do mobilů. Někteří si kupují z kapesného i oblečení. Osm žáků uvedlo, že se snaží si z kapesného šetřit, aby měli například na dárky, někteří si z něj kupovali třeba i sešity.


Nákupní zájmy se pochopitelně mění podle věku. Počáteční sladkosti začínají vytlačovat hudba, počítačové hry, časopisy, šminky.


Podle ekonomů jsou žáci jako potenciální zákazníci již od základní školy pozorně sledováni marketingovými odděleními velkých firem. Teoreticky půl miliónu dětí s kapesným měsíčně 200 korun znamená sto miliónů korun, které měsíčně zmizí v pokladnách obchodů či kin.


Ty mohou v tržbách chybět. Navíc děti jsou ovlivnitelné reklamou, vytvářejí si spotřebitelské návyky. Reklamou je při výběru zboží ovlivněno podle expertů přes polovinu dětí, zejména pokud se podaří firmě prosadit zboží jako kultovní, spojené s  mladým životním stylem.


Kdy dávat kapesné



Odborníci se shodují, že děti od pěti šesti let jsou schopné pochopit principy kapesného i toho, proč je odstávají.


Včetně toho, že když rodina má menší příjmy, musí počítat s menším kapesným než třeba jeho soused v lavici. Výši kapesného musí zásadně ovlivnit, co dítěti či teenagerovi rodiče hradí a co by si mělo či musí z kapesného financovat samo.


„Dvanáctiletému Matýskovi dávám padesát korun týdně, platím mu mobil a kino, školní pomůcky, dostává pravidelně svačiny. Peníze má skutečně jen pro svoji osobní potřebu, když si chce koupit pití, nebo něco, na co má zrovna chuť,“ řekla Právu pětatřicetiletá Magdaléna.


Od osmé třídy by se mělo kapesné pohybovat podle doporučení pedagogů do pětistovky měsíčně, s tím, že dítě má hrazený mobil, dopravu, školní pomůcky, kino, svačiny.


Od střední školy se uvažuje o osmisetkorunovém kapesném.


Je třeba ale být zásadový, když dítě poměrně velké kapesné bez většího rozmyslu či důvodu utratí a pak se dožaduje jeho zvýšení či dodatečného dofinancování svých potřeb.


Kapesné by se mělo skládat z fixní částky, vyplacené v pravidelném termínu, ale s možností si k němu ještě další částku přivydělat. Tyto finanční bonusy by se ale neměly dávat za samozřejmosti, jako je například pravidelný úklid pokoje, hygiena, pomoc při nákupech, ale za nějaké mimořádné výkony či velmi dobrý prospěch.


A naopak musí počítat s tím, že například výrazné zhoršení prospěchu, bez objektivního důvodu, může vést k omezení finanční podpory.


Děti mají dostávat kapesné, naučí se totiž nejen utrácet, ale následně, shoduje se většina expertů, se učí poznávat hodnotu peněz a hospodařit s nimi, dělat si finanční plán, chápat význam úspor.



Region : Praha
Datum vložení : 08.03 09:48 - 2011

 

Plošné testy nemůže vymýšlet kdejaký učitel, kritizují odborníci Dobešův nápad

Páťáky a deváťáky čeká od roku 2013 plošné on-line testování. Ministerstvo zvažuje, že by otázky vymýšleli sami kantoři a jejich návrhy by schvalovala speciální komise. Odborníci se ale shodují: vytvořit test je mnohem složitější, pouze praxe na škole nestačí. Výhrady mají i ke komisi.

Ministerstvo chystá na podzim pilotní testování na sto školách. Otázky z ostré verze ale ještě mít nebude, testovat chce jen software. Jak budou úlohy vypadat, se školáci a učitelé mají dozvědět na jaře 2012, při generálce. Té by se měly zúčastnit všechny školy a otázky už by měly být hotové.

Podle ministerstva školství je na tvorbu testů dost času. S tím ale nesouhlasí odborníci a firmy, které testy školám řadu let nabízejí. Upozorňují na fakt, že vývoj testů trvá dlouho a je mnohem náročnější, než resort tvrdí.

"Vyzveme učitele, aby za určitou odměnu sami navrhovali úkoly z českého jazyka, matematiky a angličtiny. Speciální komise pak bude zjišťovat, zda jsou použitelné při testech. Otázky tak budou přímo z praxe. Budou jich tisíce, takže děti sedící při testech vedle sebe dostanou jiné otázky," řekl ministr školství Josef Dobeš.

Lidé z praxe to tak jednoduše nevidí. "Vymýšlení testových úloh je odbornost, kterou člověk nezíská jen tím, že třeba i dvacet let učí na škole. Nemyslím si, že by mezi učiteli nebyli potenciální dobří autoři testových úloh, ale je třeba je nejprve najít a vyškolit, a pak teprve mohou produkovat použitelné úlohy. Ale dělat to tak, že všichni budou něco posílat a z toho pak nějaká komise vybere, tak se to opravdu nedělá," míní David Souček z projektu Kalibro, který školám nabízí srovnávací testy od roku 1994.

Ministrův náměstek Ladislav Němec má opačný názor. "Spousta odborníků tvrdí, že testovou otázku vám nemůže udělat učitel z Horní Dolní. Já si to nemyslím. Já osobně si myslím, že je důležité, aby ta otázka splňovala určité parametry. O tom rozhodne tým validátorů, tedy skutečných odborníků, kteří tomu rozumí," řekl v rozhovoru pro iDNES.cz.

"Pochybuji, že nějaká komise (třebaže speciální) je schopna na místě posoudit použitelnost položek," namítá odborník na testování Petr Květoň z brněnské Masarykovy univerzity. "Komise se může vyjádřit k obsahu či zpracování položky, ale teprve na základě pilotážních dat (testování u žáků, pozn. red.) je možné posoudit kvalitu a tedy použitelnost položek," tvrdí.

I zkušenost společnosti Scio, která mimo jiné připravuje testy k přijímačkám na řadu vysokých škol, potvrzuje, že každý tvůrce úloh musí projít alespoň dvoudenním školením, aby jeho úlohy byly v testu použitelné.

Podle Součka je rozdíl, když učitel vytváří test pro svou třídu, kterou zná, nebo pro děti v celé zemi. "V druhém případě musíte otázky naformulovat o několik řádů přesněji," zdůrazňuje. Je nutné uhlídat třeba to, aby test nebyl moc jednoduchý a nestačilo mít jen štěstí při vybírání správné možnosti. "S nevyškoleným člověkem byste test mohli dávat dohromady taky pět let," dodává Souček.

Resort se zatím nerozhodl, zda testy vytvoří výhradně s pomocí učitelů, či vypíše tendr. Scio ani Kalibro by se do vyběrového řízení nepřihlásily, tvrdí shodně.

Barbora Říhová iDNES.cz

Region : Praha
Web : www.pro-skoly.cz
Email : webmaster@pro-skoly.cz
Datum vložení : 07.03 12:41 - 2011

 

Státní maturita

Vše co jste chtěli vědět o státní maturitě a báli jste se zeptat :-)!!!

Region : Praha
Web : http://www.novamaturita.cz/index.php
Datum vložení : 07.03 09:35 - 2011

 

Zážitková pedagogika na ekofarmách

Zážitková pedagogika na ekofarmách – zájem škol o netradiční výuku stoupá Nový způsob vzdělávání, během kterého děti získávají nejen teoretické znalosti o přírodě a významu zemědělství, ale hned na místě je také uplatňují v praxi. Zážitková pedagogika na ekofarmách. Nový způsob vzdělávání, během kterého děti získávají nejen teoretické znalosti o přírodě a významu zemědělství, ale hned na místě je také uplatňují v praxi. Zájem o tuto netradiční, ale efektivní formu výuky stoupá. Dnešní školáci a studenti (a ne zřídka i dospělí) mají tendenci vnímat přírodu kolem nás spíš jako místo zábavy či odpočinku. Především na děti a mládež je proto vzdělávání na biofarmách zaměřeno. Environmentální výukové programy tu přitom chlapcům a děvčatům nabízí ten nejlepší možný způsob výuky – spojení teoretických znalostí s praxí. Jejich hlavním cílem je nejen seznámit návštěvníky se zákonitostmi přírody, ale poukázat na význam zemědělství, jeho souvislost s produkcí potravin či důležitou roli zemědělce v péči o krajinu. Předškoláci, školáci či studenti se na biofarmách mohou přesvědčit, jak v praxi zemědělské činnosti probíhají a sami mohou také přiložit ruku k dílu. Někteří účastníci programů se na farmách často poprvé v životě setkávají tváří v tvář krávě či koze, pomáhají pro zvířata připravit krmivo, zkoušejí si vyrobit přírodní sýr či zasadit cibuli. "Děti u nás vidí hospodářská zvířata v jejich přirozeném prostředí, mohou si je pohladit či nakrmit. Ti nejodvážnější si vyzkouší i dojení. Díky takto koncipované výuce si nejen lépe zapamatují nabité teoretické znalosti, ale rovněž si na základě praktické zkušenosti lépe budují vztah k přírodě," vysvětluje význam environmentálních výukových programů Pavlína Štyndlová z Ekofarmy Kozodoj, jedné z prvních ekofarem, která u nás zážitkovou pedagogiku na statku pravidelně nabízí. Strávit čas na biofarmě může být pro dítě velmi přínosným zážitkem. Kromě toho, že je jim objasněn původ potravin a vytváří se zde důležitý vztah k zemědělství, je v dětech také probouzen velmi důležitý pocit zodpovědnosti, který v nich zároveň posiluje pocit sebedůvěry a samostatnosti. Přínos tohoto způsobu vzdělávání pro studenty vidí i Jana Chyšková, profesorka Obchodní akademie v Karlových Varech, která se svými studenty již několikrát navštívila Ekofarmu Kozodoj na Karlovarsku. "Myslím, že výjezd na farmu je pro děti v rámci výuky velmi přínosný. Některé z nich teprve díky této zkušenosti zjišťují, kde se vůbec bere mléko, co všechno péče o hospodářská zvířata vyžaduje a že třeba skot chovaný na maso žije pouze předem určenou dobu," vysvětluje Jana Chyšková. Absolvování výukového programu rovněž může znatelně vylepšit vztah mezi školáky/studenty a jejich učiteli/profesory. Zatímco u nás je vzdělávání na farmách záležitostí především několika posledních let, v jiných státech Evropské unie jsou environmentální výukové programy na vzorových farmách již tradiční a nedílnou součástí běžné školní výuky. Zpravidla celodenní pobyty na biofarmách jsou velmi oblíbené například v Německu, Velké Británii či Norsku, kde jsou často organizovány přímo místní samosprávou nebo zřizovány samotnými školami. Běžně jsou k dispozici pracovní listy, soutěže či kvízy pro studenty, řada farem nabízí také pravidelné vzdělávací semináře pro pedagogy. Tyto formy výuky jsou velmi žádané a školy si zájezdy na biofarmy musí rezervovat i rok dopředu. Některé biofarmy dnes nabízí i environmentálně zaměřené letní tábory. "U nás se například v rámci tábora děti podílí na výrobě bio mléčných produktů nebo se učí péct chléb," přibližuje náplň takového pobytu Votěch Veselý z Biostatku ve Valči na Karlovarsku.

Region : Praha
Datum vložení : 22.02 12:12 - 2011

 

II. ročník soutěže WESTERN a KONĚ OČIMA DĚTÍ 2011

Zapojte děti do II. ročníku soutěže WESTERN a KONĚ OČIMA DĚTÍ 2011. Cíl soutěže: Cílem soutěže je podpořit vnímaní dětí v různých oblastech westernu prostřednictvím tvůrčí činnosti. Cílové skupiny: děti ve věkovém rozpětí 5 - 16 let: - děti mateřských škol - oddělení předškolních dětí - děti prvního a druhého stupně základních škol Patronát nad soutěží převzali: Starosta Městyse Suchdol nad Odrou - Ing Richard Ehler Deputty Sheriff Pony Expressu - Bc. Lubomír Luki Lukeš Soutěžní kategorie pro cílové skupiny dětí: Zaslaná soutěžní díla budou hodnocena: 1. kategorie: MŠ jako celek - Výtvarná - Koně a hříbátka 2. kategorie: 1. stupeň ZŠ - Výtvarná - Koně a hříbátka - Literární - Pohádka „O neposedném hříbátku“ 3. kategorie: 2. stupeň ZŠ - Výtvarná - Klisna a hříbě - Literární - Báseň „western, westernový jezdec, kovboj, ranč,divoký západ, westernové městečko, indiáni“ - Fotografie – Stádo koní Zpracování zadaných témat: Úkolem dětí je vytvoření soutěžního díla podle zvolené soutěžní kategorie. Maximální počet dětí pracujících na díle: MŠ, ŠD pracují jako celek a jsou hodnocené jako celek, 1. a 2. kategorie,každé dítě samostatně. Výtvarná díla mohou mít maximální rozměr 1x1 m. Literární díla mohou mít maximálně 2 strany A4 textu. Fotografie velikost A4 Prosíme o dodržování počtů dětí, velikosti a rozsahu děl, jinak nemusí být dílo zařazeno do soutěže!! Každé dílo musí být označené údaji na zadní straně: název tématu, kategorie, jméno a adresa, třída, adresa školy (nebo ze zadu nalepená přihláška). Pokud nebudou díla obsahovat uvedené náležitosti, nemusí být zařazena do soutěže. Vyhodnocení soutěžních témat, termín odevzdaní, předání cen a podmínky soutěže. Hodnotící komise: Bude tvořena z pracovníků - oboru grafik, učitel, fotograf, výtvarník - členů WESTERN KLUBU a jezdců PONY EXPRESSU Termíny (prosíme o jejich dodržení): Soutěžní díla je nutné zaslat nebo dodat nejpozději do 15. 5. 2011. 31.5.2011 budou na www stránkách zveřejněna díla, která postoupila do finále soutěže. Vytvořená díla posílejte na adresu: WESTERN KLUB o.s. Ludmila Tošovská, KLETNÉ 059, 742 01 Suchdol nad Odrou Bližší informace na telefonu 775 609 672, email: westernklub@centrum.cz Nebo osobně doneste do: Kulturního domu v Suchdole nad Odrou Marta Matulová 8.00 - 13.00 hod (v jiní termín po telefonní domluvě) 420 732 859 005 POZOR NOVINKA! Literární práce je možno zaslat i e-mailem na westernklub@centrum.cz Předání cen II. ročníku dětské soutěže WESTERN a KONĚ OČIMA DĚTÍ 2011 Finále - předání cen se uskuteční dne 19. 6. 2011 od 13.00 hodin na výstavě dětských prací a dětské westernové diskotéce v kulturním domě v Suchdole n/O (ceny, které nebudou výherci přebrány - zašleme poštou !!!!!) Podmínky soutěže: Účastí v soutěži převádí účastník veškerá práva související se zaslaným dílem na organizátora soutěže, souhlasí s dodržováním níže uvedených oficiálních pravidel soutěže s tím, že všechna rozhodnutí organizátora přijme jako konečná. Účastník souhlasí s tím, aby zaslané dílo bylo využíváno v projektech odboru tisku a publicity WESTERN KLUB o.s. ,aby bylo pro účely těchto projektů rozmnožováno, aby rozmnoženiny díla byly rozšiřovány, aby rozmnoženina díla byla půjčována či vystavována a aby dílo bylo sdělováno veřejnosti, zejména prostřednictvím počítačové sítě. Právo využít dílo výše uvedeným způsobem se poskytuje bezúplatně. Zaslaná díla se stávají majetkem organizátora a účastníci nemají nárok na jejich vrácení. Účastníci soutěže souhlasí se zveřejněním přihlášených výtvorů po dobu neurčitou od ukončení soutěže. Vyhlašovatel není povinen výtvor přihlášený do soutěže vystavit. O co se bude soutěžit je zveřejněno na: www.westernklub.cz

Region : Moravskoslezský
Telefon : 775609672
Web : www.westernklub.cz
Email : westernklub@centrum.cz
Datum vložení : 15.02 17:15 - 2011

 

Exkurze po nejzajímavějších místech Automotodromu Brno

Zažijte na vlastní kůži atmosféru a vzrušení velkých motocyklových a automobilových závodů! Navštivte legendární Masarykův okruh, jednu z nejznámějších historických a kulturních památek města Brna, která si vybudovala světové renomé a stala se pojmem pro fanoušky motocyklových i automobilových závodů po celé Evropě. Přijďte se podívat na místo, bylo a je po 80 let kolbištěm mnoha dramatických sportovních klání. Dozvíte se, co se děje v zákulisí velkých závodů, seznámíte se s historií a vývojem okruhu, navštívíte dispečink s tiskovým střediskem, podíváte se do paddocku a vyzkoušíte si, jaké to je stát na stupni vítězů.

Region : Brno-venkov
Telefon : +420 546 123 357
Web : www.automotodrombrno.cz
Email : travel@brno-circuit.com
Datum vložení : 15.02 16:05 - 2011

 

Velikonoční jarmark

Pořadatel:Muzeum a Pojizerská galerie v Semilech
Místo konání:Muzeum a Pojizerská galerie Semily, Husova 2, Semily, 513 01, Zobrazit na mapě
Datum konání:16.4.2011
Charakter akce:Regionální
Doporučeno pro:Dovolenou s dětmi
Typ akce:Trhy - jarmark - Velikonoční akce
Tematická kategorie:Folklórní a společenské akce - jarmark
Více informací na:www.semily.cz
Anotace:Tradiční velikonoční jarmark.
Připraveny jsou pro vás prodejní stánky a občerstvení.

Region : Jičín
Datum vložení : 14.02 20:05 - 2011

 

Představení pro děti - Michal Nesvadba

Ne 13. března 2011 Michal Nesvadba - Michal na hraní
Představení se koná v 10:00 hod., kino Svratka

PŘEDPRODEJ OD 14.2. V KNIHKUPECTVÍ PANÍ RAŠKOVÉ.

O tom, jak si hrát s Michalem podle návodu. Michal umí běhat, umí stát, umí mluvit i tancovat. Kouzelný Michal je první hračkou na světě, která si může vybrat, kdo si s ní bude hrát! Nebudeš to právě ty?
Michal naučí děti pořádku ve svých hračkách. Bez dětí to ale nejde a tak jsou od začátku až do konce aktivně zapojeny do magické hry s rekvizitami vyrobenými ze samolepicí pásky.
...
Zobrazit celý text
> Další pořad agentury Pragokoncert s oblíbeným Michalem Nesvadbou trvá 55 minut.
200,- Kč / 180,- Kč

Region : Brno-venkov
Web : http://www.mekstisnov.cz/index.php?site=akcem
Datum vložení : 14.02 19:45 - 2011

 

NOVÁ SOUTĚŽ JE TADY!!! - soutěžte o atraktivní ceny

Zimní radovánky - "Zima a Vánoce"

A jak se zúčastnit:
1.Vyrobte, nakreslete cokoliv s motivem Vánoc a zimních radovánek a vše zasílejte emailem na naši adresu: webmaster@materskeskolky.cz ( vyfoťte nebo naskenujte Vaše obrázky a pošlete)
2.Nezapomeňte uvést svoji adresu školy s kontaktními údaji.
3.Uzávěrka soutěže 28.2.2011



Region : Praha
Telefon : 469 62 00 64
Web : www.materskeskolky.cz
Email : webmaster@materskeskolky.cz
Datum vložení : 02.12 12:40 - 2010

 

S přihláškou do Zlatého Ámose neváhejte

Zlatý Ámos, anketa o nejoblíbenějšího učitele České republiky - Prosinec je posledním měsícem, kdy mohou žáci základních a středních škol navrhovat své oblíbené pedagogy do 18. ročníku ankety Zlatý Ámos 2010/2011.

Praha 2. prosince 2010 - „Na prvním dojmu hodně záleží,“ říká ředitel ankety Slávek Hrzal a doporučuje: „Dejte si na přihlášce záležet. Je to první věc, se kterou se porota setká.“


Doporučujeme tedy všem, aby nenechávali zpracování a odeslání přihlášky na poslední chvíli. Už nejednou se v minulých ročnících stalo, že v předvánočním shonu anebo o prázdninách děti zapomněly vložit všechny potřebné dokumenty nebo dokonce připravenou přihlášku odeslat.


Pro jistotu připomínáme, že přihláška musí obsahovat:

1.         stručnou charakteristiku navrhovaného kandidáta a jeho fotografii

2.         popis jedné příhody s ním prožité

3.         podpisy 100 osob, které s návrhem souhlasí (ve školách do 150 žáků stačí polovina všech žáků)


Přihlášku je třeba poslat do 31. prosince 2010 na adresu:Dětská tisková agentura, Na Nivách 314, 141 00 Praha 4 nebo e-mailem na zlatyamos@zlatyamos.cz.


O tom, zda přihláška přišla, se můžete přesvědčit na internetu na adrese www.zlatyamos.cz. Tam také najdete podrobné informace o anketě i formulář on-line přihlášky.


V lednu a únoru 2011 budou děti v regionálních kolech své přihlášky obhajovat. Musí porotu přesvědčit, že právě jejich pan učitel nebo jejich paní učitelka jsou Zlatými Ámosy. Začátkem března proběhne semifinále a finále je plánováno na pátek 25. března 2011 v kongresovém centru Olšanka v Praze.


K osmnáctým narozeninám ankety organizátoři z Dětské tiskové agentury připravili pro vítěze speciální dárek. Pojede i se svými žáky zadarmo do Legolandu. Na finále se však nevolí jen Zlatý Ámos. Dětská porota vybírá Dětského Ámose, hlasováním přes sms je volen Ámos sympaťák a novináři si vybírají svého Média Ámose. Jedním z nich může být právě vaše paní učitelka nebo váš pan učitel. Tak neváhejte a pusťte se do přihlášky ještě dnes.


Pořadatel Klub Domino, Dětská tisková agentura
Na Nivách 314
141 00 Praha 4
tel.: 603 426 422, 241 484 321
www.zlatyamos.cz

e-mail: zlatyamos@zlatyamos.cz

ZDROJ: MSMT

Region : Praha
Web : www.zlatyamos.cz
Email : zlatyamos@zlatyamos.cz
Datum vložení : 02.12 12:36 - 2010

 

Pořádate nějakou akci, koncert nebo víte o tom, že se podobná akce chystá ?
Na této stránce, můžete vkládat informace o připravovaných akcích, koncertech a všech aktualit, které se týkají činnosti základních škol. Tyto informace budou ihned dostupné stovkách návštěvníků denně.


    

Novinky, aktuality

Aktualizované e-maily

Aktualizovali jsme data a e-maily, na které můžete nyní přesněji zacílit Vaší nabídku svých produktů a služeb. Vaše nabídka tak každé ponděli ve "Školním zpravodaji" nalezne svého odběratele.

Víte že koncem května 2018 budete muste řešit GDPR směrnici? Zde  Vám umožníme rozesílat nabídku na ověřené e-maily škol a nemusíte se potýkat ani se směrnicí GDPR (vlastnit zabezpečená data) ani se spemovými filtry, které Vám mohou zablokovat firemní e-mail až na dobu 1/4 roku a to opakovaně.






Datum : 15.02 11:46 - 2018

Základní školy - Základní škola

Kroužky, keramika, tanec, hudba

Tento portál informuje o aktivitách základních škol, které poskytují základní vzdelání jenž rozhoduje o dalších krocích žáku základních škol...

Podrobný seznam škol základních s možností dohledání základní školy podle lokality kraje, mesta, obce, ale také Vám podrobnejí priblížit informace o vzdelávání detí, výukové programy škol, cinnosti a aktivity základní školy. Základní škola zde informuje o svých aktivitách.

Nahlédnete do našich odkazu a dozvíte se více o portálech:

* Pro školy * Školy - Škola * Materské školy * Základní školy * Strední školy * Základní umelecké školy * Volná místa ve školství * Miminka - Batolata * Databáze firem - Firemnet * Veci pro deti

 

Napište nám rádi Vám pomůžeme s nastavením Vašeho zápisu.
Odkazy na externí stránky a články
Provozovatel nenese odpovědnost za obsah, reklamu a produkty obsažené na webových stránkách třetích stran, z toho vyplývá, že neneseme právní odpovědnost za škody vyplývající z použití odkazů na externí stránky, články či fotografie vložené 3 stranou.
.